Szeroka oferta szkoleniowa z zakresu umiejętności miękkich, metod i technik rozwoju osobistego i zawodowego dla młodzieży i osób dorosłych. Zajęcia realizowane są w oparciu o interaktywne formy nauczania z nastawieniem na realizację celów projektu, a treści szkoleń są indywidualizowane. Poprzez zaangażowanie uczestników do samodzielnej pracy i zadań zespołowych oraz przez kompilację metod, przebieg zajęć jest dynamiczny. Zastosowanie różnorodnych technik przekazywania wiedzy, umożliwia przyjazną atmosferę pracy na szkoleniu i długotrwałe efekty edukacyjne. Ostatnio realizowane szkolenia:
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji |
Skuteczna Komunikacja Interpersonalna |
Motywacja pracowników |
Techniki Sprzedaży |
Profesjonalna Obsługa klienta |
Konflikt – geneza i sposoby rozwiązywania |
Rekrutacja, adaptacja i szkolenie pracowników |
Zarządzanie stresem |
Asertywność |
Zarządzanie zespołem |
Strategie Marketingowe |
Mowa ciała |
Współpraca w zespole, budowanie i motywacja zespołu |
Doradztwo personalne |
Psychologiczne wsparcie poszkodowanych |
Gender equality |
Podświadome programy komunikacyjne |
Negocjacje |
Trening kreatywnego myślenia |
Warsztaty psychologiczne dla osób z otoczenia osoby niesłyszącej – zmiana postaw |
Psychologia biznesu |
Jak radzić sobie z trudnym klientem i skutecznie sprzedać produkt |
Profesjonalna obsługa klienta |
Coaching biznesowy:
– wykorzystanie Internetu w biznesie – Facebook jako forma reklamy – strategie marketingowe (4P i 7P) |